مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-21اقتصادي

مقاطع  فولادی ساختمانی مشمول استاندارد اجباری است


مدیرکل استاندارد فارس تاکید کرد که مقاطع فولادی مورد مصرف در مصالح ساختمانی نظیر میلگرد و تیرآهن مشمول استاندارد اجباری بوده و تولید و عرضه آنها بدون تاییدیه استاندارد ممنوع است.

- مرتضی رهنما یکشنبه 30 آبان در جمع خبرنگاران گفت: در راستای سیاست های دولت مبنی بر ساخت 4 میلیون مسکن اداره کل استاندارد فارس به منظور اطمینان از تولید وعرضه مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها بویژه مقاطع فولادی نظارت های جدی تری را بر تولید و عرضه این محصولات به عمل می آورد.

او با بیان اینکه ایمنی و استحکام ساخت و سازها بستگی به کیفیت مصالح ساختمانی مورد استفاده دارد، ادامه داد: کارشناسان این اداره کل با نظارت های مستمر بر واحدهای تولیدی مقاطع فولادی استان ضمن نمونه برداری از محصولات تولیدی و انجام آزمون روی نمونه ها از استاندارد بودن محصولات اطمینان حاصل می کنند.

رهنما گفت: آبان ماه در بازرسی از مراکز عرضه مصالح ساختمانی در فارس مشاهده شد که برخی از مقاطع فولادی، به ویژه میلگرد و تیرآهن، فاقد علامت استاندارد و هرگونه مشخصات در مراکز عرضه به فروش می رسد.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان اداره کل استاندارد ضمن توقیف میلگرد و تیرآهن های غیر استاندارد مکاتبات لازم را با استان های تولید کننده این مقاطع انجام داده و تا رفع نقص مراتب پیگیری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاطع  فولادی ساختمانی مشمول استاندارد اجباری است

مقاطع  فولادی ساختمانی مشمول استاندارد اجباری است